مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-04سياسي

110 نوع حمایت از شرکت های دانش بنیان وجود دارد


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حدود 110 نوع حمایت از شرکت های دانش بنیان وجود دارد که در کنار این حمایت ها، خدمات و حمایت های مادی و معنوی از 22 شرکت دانش بنیان مستقر در پارک توسط پارک علم و فناوری انجام می شود.

- حبیب ابراهیم پور در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به اینکه مجوز دانش بنیانی را معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری صادر می کند حمایت ها نیز اساساً از همان طریق صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر پارک علم و فناوری استان اردبیل با تأسیس صندوق پژوهش و فناوری استان توانسته است با جذب منابع مالی از صندوق نوآوری و شکوفایی به حمایت های لازم از شرکت های دانش بنیان بپردازد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تشریح کرد: تمامی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری از حمایت های مالی و غیرمالی برخوردار هستند اما در این میان شرکت های دانش بنیان به دلیل رسیدن به مرحله تولید و دانش فنی بالاتر از تسهیلات بیشتری استفاده می کنند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل اضافه کرد: افزون بر این پارک علم و فناوری استان توانسته است از طریق تبصره 18 قانون بودجه مبلغ 41 میلیارد تومان تسهیلات جذب و 22 شرکت را جهت استفاده از آن معرفی کردیم که در حال طی مراحل بانکی هستند که تخصیص این مبلغ برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 نوع حمایت از شرکت های دانش بنیان وجود دارد

110 نوع حمایت از شرکت های دانش بنیان وجود دارد