مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-04اجتماعي

تشریح ویژه برنامه های آموزش و پرورش فارس در ماه رمضان


رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان فارس، ماه رمضان را فرصتی برای توجه به اجرایی شدن ساحت اعتقادی از 6 ساحت سند تحول بنیادین دانست و برنامه های ویژه این ماه را تشریح کرد.

- صدرالله زین العبادی دوشنبه 15 فروردین به خبرنگاران گفت: ساحت اعتقادی، اخلاقی اولین و مهمترین ساحت سند تحول بنیادین بوده که باید برای اجرایی و عملیاتی شدن آن برنامه ریزی کرد و ماه رمضان فرصتی است که می توان از آن برای توسعه و تعمیق سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز بهره برد.

زین العبادی ضمن توجه به برکات ماه رمضان الکریم بیان کرد: برنامه هایی را برای اجرایی شدن این ساحت در سطوح مدارس و ادارات آموزش و پرورش و مراکز تابعه پیشنهاد کرده ایم.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در تشریح این برنامه ها گفت: برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم در اداره کل وادارات آموزش وپرورش سراسر استان، برپایی محافل انس باقرآن در بین الصلاتین ظهرو عصر در نمازخانه های ادارات با دعوت از قاریان مطرح استانی وشهرستانی از جمله این برنامه ها است.

زین العبادی اجرای طرح انس با قرآن درقالب روخوانی و روانخوانی تحت عنوان برگی ازنور که هر روز یک صحفه از قرآن کریم همراه با معنی و تفسیر خوانده میشود به همراه تهیه وتدوین محتوای ویژه ماه مبارک و توسعه وتعمیق فرهنگ قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های آموزش و پرورش فارس در ماه رمضان

تشریح ویژه برنامه های آموزش و پرورش فارس در ماه رمضان