مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-04سياسي

ثبت کمترین میزان بستری در آذربایجان غربی طی موج ششم کرونا


دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: از ابتدای بهمن سال گذشته تاکنون کمترین میزان بستری کرونایی در استان را شاهد بودیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: از ابتدای بهمن سال گذشته تاکنون کمترین میزان بستری کرونایی در استان را شاهد بودیم.

دکتر سیدجلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا افزود: براساس آخرین آمار 255 نفر در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 32 نفر طی 24 ساعت گذشته پذیرش شدند.

وی ادامه داد: شهرهای اشنویه، بوکان، پلدشت،چایپاره، سردشت، شوط، ماکو، مهاباد و نقده طی 24 ساعت گذشته مورد بستری نداشتند.

دکتر موسوی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 2 نفر در ارومیه و خوی فوت شدند، اظهار کرد: تاکنون 7536 نفر در اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان از ثبت 125 مورد ابتلا به کرونا مثبت طی 24 ساعت گذشته خبرداد و آمار مبتلایان را 355 هزار و 932 نفر اعلام کرد.

این متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به کاهش آمار واکسیناسیون در استان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته تنها 52 نفر واکسینه شدند، گفت: تا 13 فروردین سال جاری 5 میلیون و 984هزار و 137 نفر در استان واکسینه شدند که از بین گروه هدف 5 سال به بالا 83.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت کمترین میزان بستری در آذربایجان غربی طی موج ششم کرونا

ثبت کمترین میزان بستری در آذربایجان غربی طی موج ششم کرونا