مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-04سياسي

دولت ها در لایحه بودجه توجه مجلس را از جداول متوجه تبصره ها می کنند


رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: دولت ها قصد دارند با الفاظ و تبصره ها ما را مشغول کرده تا به جداول که موضوع مهم تری است توجه نکنیم در حالی که باید اصل و فرع به جای خود بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 15 فروردین) در تشریح دلایل توجیحی برای تصویب طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: این طرح یکی از موضوعاتی است که سرنوشت قانونگذاری را تعیین می کند و حتی مخالفان نیز اذعان دارند که رویه های کنونی کارآمد نبوده و باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای تشکیل مجلس، جلسات متعددی در کمیسیون آیین نامه با حضور  مرکز پژوهش ها و نمایندگان با سابقه داشته و 2 سال این موضوع را بررسی کردیم، عنوان کرد: قرار نیست این موضوع، اختیار نمایندگان را بگیرد چرا که مجلس یک کل به هم پیوسته است و نماینده اختیار اظهارنظر دارد و اگر شائبه ای در این موضوع دیده می شود مخالفان می توانند زمان بررسی جزییات درباره آن نظر دهند.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: یکی از مخالفان می گفت تضامین، استفاده از منابع بانکی و تهاتر در این موضوع آمده که همه این ها در لایحه بودجه آمده است و منظور این است که اصل و ضمیمه ای که در بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ها در لایحه بودجه توجه مجلس را از جداول متوجه تبصره ها می کنند

دولت ها در لایحه بودجه توجه مجلس را از جداول متوجه تبصره ها می کنند