مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-04سياسي

شیوه فعلی مجلس درباره بررسی طرح های نمایندگان وقت زیادی را هدر می دهد


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه شیوه فعلی مجلس برای بررسی طرح های نمایندگان وقت زیادی را هدر می دهد گفت: در حال حاضر در بحث بودجه و رسیدگی به طرح ها و لوایح دچار مشکل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 15 فروردین) و در موافقت با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: بر اساس سیاست های قانونگذاری ابلاغی مقام معظم رهبری باید یک کاری انجام دهیم، شیوه ای که الان داریم همه می دانیم که دارای نقص است و ما می توانیم از فرصت های مجلس بهتر از این استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شیوه فعلی مجلس وقت زیادی از مجلس را هدر می دهد، تصریح کرد: در حال حاضر در بحث بودجه و رسیدگی به طرح ها و لوایح دچار مشکل هستیم و به نظر می رسد که این طرح یکی از موضوعاتی است که می تواند کمک کند و فرصت مناسبی می دهد که مجلس به یک مجلس انقلاب تبدیل شود.

نماینده بم در مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه عضو کمیسیون آیین نامه هستم و از جزییات این طرح خبر دارم می گویم که انصافا این طرح از موضوعاتی است که می تواند مجلس را چابک کند و فرصت های مجلس را به نفع مجلس، جامعه و کشور به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه فعلی مجلس درباره بررسی طرح های نمایندگان وقت زیادی را هدر می دهد

شیوه فعلی مجلس درباره بررسی طرح های نمایندگان وقت زیادی را هدر می دهد