مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-04فرهنگي

یکشنبه های تئاترشهر برای دانشجویان نیم بها شد


دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی روزهای یکشنبه هرهفته می توانند با «مراجعه حضوری» به گیشه تئاتر شهر با ارائه کارت دانشجویی خود از تسهیلات تخفیف پنجاه درصدی بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه بهره مند شوند.

- دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی روزهای یکشنبه هرهفته می توانند با مراجعه حضوری به گیشه تئاتر شهر با ارائه کارت دانشجویی خود از تسهیلات تخفیف پنجاه درصدی بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه بهره مند شوند.

بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای یکشنبه هرهفته برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی به صورت نیم بها ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بلیت نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای یکشنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی با پنجاه درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی روزهای یکشنبه هرهفته می توانند با مراجعه حضوری به گیشه تئاتر شهر با ارائه کارت دانشجویی خود از تسهیلات تخفیف پنجاه درصدی بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه بهره مند شوند.

هم اکنون نمایش های دکتر نون زنش را بیشتر از دکتر مصدق دوست دارد به نویسندگی شهرام رحیمیان و کارگردانی هادی مرزبان در تالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکشنبه های تئاترشهر برای دانشجویان نیم بها شد

یکشنبه های تئاترشهر برای دانشجویان نیم بها شد