مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-04سياسي

اجرای طرح ضیافت الهی در قزوین


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: در ماه رمضان طرح ضیافت الهی در قزوین برگزار خواهد شد که در این طرح جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم در سطح 26 امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برپا خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا نوروزی امروز دوشنبه 15 فروردین 1401 در جمع خبرنگاران گفت: در طرح ضیافت الهی، جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم در سطح 26 امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: این سازمان همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقای سطح معرفتی و معارفی و ایجاد فضاهای معنوی خاص، محفل انس با قرآن کریم را در امامزاده های استان برگزار می کند.

این مسئول با بیان اینکه در راستای این طرح تعدادی از مبلغان دینی در مکان های مقدس مستقر می شوند، ادامه داد: 22 روحانی و مفسر قرآن کریم اعزامی و بومی در بخش های سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، بیان احکام و حضور در خیمه های معرفت فعالیت خواهند داشت.

وی در ادامه به برپایی خیمه های معرفت نیز اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان همانند سال های گذشته، خیمه معرفت با موضوع مشاوره خانواده و ازدواج، تربیت کودکان و غرفه کودک و نوجوان در امامزاده های شاخص استان برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضیافت الهی در قزوین

اجرای طرح ضیافت الهی در قزوین