مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-04اجتماعي

بازدید بیش از دو میلیون نفر از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه های گردشگری استان از 25 اسفند تا 14 فروردین را دو میلیون و 112 هزار و 632 نفر اعلام کرد و گفت: - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد بازدید بیش از دو میلیون نفر از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه های گردشگری استان از 25 اسفند تا 14 فروردین را دو میلیون و 112 هزار و 632 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 885 هزار نفر بود.

احمد حمزه زاده در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بازدید از جاذبه های گردشگری استان طی تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 157 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری استان مربوط به موزه ها و ابنیه های تاریخی است، افزود: مجموع بازدیدگنندگان از موزه های میراث فرهنگی استان طی این ایام 151 هزار و 649 گردشگر بود که این آمار در سال گذشته 33 هزار و 300 گردشگر بود که البته شرایط کرونایی در این آمار بسیار دخیل بود.

وی، کلیسای سنت استپانوس در شهرستان جلفا را دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده در نوروز امسال اعلام کرد و یادآور شد: طی این ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از دو میلیون نفر از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی

بازدید بیش از دو میلیون نفر از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی