مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-04فرهنگي

قادر آشنا از تئاتر به سازمان سینمایی رفت


طی حکمی از سوی رییس سازمان سینمایی، قادر آشنا به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در این حکم از سوی خزاعی آمده است: نظر به دانش، تعهد و تجربه، جنابعالی را به سمت معاون مطالعات و فناوری های نوین سازمان سینمایی منصوب می نمایم.

سینمای نوین ایران بیش از همیشه به پشتوانه های پژوهشی و مطالعاتی برای رویش، بالندگی، توسعه و رقابت در عرصه های منطقه ای و بین المللی و گام برداشتن در افق های تازه نیازمند است.

در گام دوم انقلاب رسانه سینما به عنوان یکی از پیش نیازهای توسعه ملزم به بازسازی و معماری نوین با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و ظرفیت های نوظهور و انقلابی است و تحقق این مهم، در گرو تحول در حوزه های مطالعاتی و پژوهشی و فناوری های دانش بنیان است.

رشد و گسترش مطالعات و فناوری های نوین سینمایی، افزایش دانش کارشناسی و بروز رسانی اندوخته های علمی، توسعه فرصت های آموزشی مهارت ها، ظرفیت شناسی برای ارتقاء کیفیت و روزآمد کردن سینما و زمینه سازی برای توسعه و اعتلای شایسته هنر- صنعت سینمای ایران از طریق گسترش بنیان های پژوهشی و بسترهای مطالعات تخصصی و گفتمانی مبتنی بر رهیافت های دانش بنیان یکی از ضرورت های جدی سینما است که در قلمرو ماموریت مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادر آشنا از تئاتر به سازمان سینمایی رفت

قادر آشنا از تئاتر به سازمان سینمایی رفت