مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-04سياسي

حرمت غار تنهایی مردان را حفظ کنید


یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: مردان زمانی که از امری ناراحت هستند، دوست دارند در همان غار تنهایی خود به سر برند تا به حالت عادی برگردند؛ - بنابراین بگذارید در غار تنهایی خود بسر برند.

عفت آی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شخصیت مردان و زنان متفاوت است به طوری که هنگامی که زنان از موضوعی ناراحت می شوند تمایل بسیاری به بازگو کردن آن موضوع با دیگران دارند، اما بر عکس مردان هنگامی که از یک موضوع ناراحت هستند تمایلی به گفتمان با دیگران ندارند.

وی افزود: مردان زمانی که از امری ناراحت هستند، دوست دارند در همان غار تنهایی خود به سر برند تا به حالت عادی برگردند؛ بنابراین بگذارید در غار تنهایی خود بسر برند.

این روانشناس بیان کرد: زن باید از همسر خود شناخت کافی داشته باشد و از او حمایت های عاطفی به عمل آورد و سعی نکند تا به این غار تنهایی مردان سرک بکشند بلکه در این مدتی که همسرشان در غار تنهایی خود است به او بیشتر محبت کنند.

آی ادامه داد: توجه بیش از حد به مرد زمانی که در این وضعیت قرار دارد و به اصلاح سوال پیچ کردن او نه تنها امری را حخل نمی کند، بلکه وضعیت را بدتر و مرد را عصبانی تر و روابط را دورتر می سازد.

این روانشناس خانواده اظهار کرد: عصبانیت، غذای عصبانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت غار تنهایی مردان را حفظ کنید

حرمت غار تنهایی مردان را حفظ کنید