مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-04فناوري

فرصت مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی در طرح رمضان همراه اول


همراه اول در ماه مبارک رمضان، فرصت مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه کشی با جوایز میلیونی را برای مشترکان خود فراهم کرد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همراه اول در ماه مبارک رمضان، فرصت مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه کشی با جوایز میلیونی را برای مشترکان خود فراهم کرد.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همراه اولی ها امسال نیز می توانند با فعال سازی طرح ویژه ماه مبارک رمضان در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، به استقبال این ماه پرفضیلت و البته با شکل و شمایلی متفاوت بروند.

وی عنوان کرد: این طرح ویژه که تمامی مشترکان همراه اول را در بر می گیرد، امکان مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی را از آغاز این ماه مبارک تا 13 اردیبهشت 1401 را فراهم ساخته است.

حکمت خاطر نشان کرد: مشترکان برای بهره مندی از مزایای این طرح، با شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 43 مربع و تنها با پرداخت 4900 تومان، فرصت مکالمه نامحدود در این بازه زمانی را با 5 شماره همراه اولی خواهند داشت.

حکمت اعلام کرد: محدودیتی در شیوه ثبت 5 شماره وجود ندارد؛ به نحوی که مشترکان می توانند هر 5 شماره را از لحظه ورود به طرح، ثبت یا اینکه به مرور زمان شماره های دلخواه خود را وارد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی در طرح رمضان همراه اول

فرصت مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی در طرح رمضان همراه اول