مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-04اجتماعي

واکاوی آثار تلخ و شیرین کرونا در زندگی؛ از مرگ تا همدلی ها


شیوع ویروس کرونا به ما آموخت که باید با تغییر سبک زندگی، سلامت جسمی و روانی جامعه تضمین شود، تغییرات در نوع ازدواج، خوراک و آشپزی، تعطیلی مدارس دانشگاه ها و تغییر در نوع تفریح همگی از آثار کرونا بر تغییر سبک زندگی در دوران کرونا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دو سال و چند ماهی است که از شیوع ویروس کرونا می گذرد ویروسی که تمام زندگی بشر را تحت الشعاع قرار داد و مانع برگزاری بسیاری از مجالس و میهمانی ها شد و از طرف دیگر فرصت مناسبی را برای در کنار هم بودن اعضای خانواده ایجاد کرد؛ در این مدت جامعه انسانی با سختی های بسیاری روبه رو و دگرگونی های چشمگیری در روند زندگی ایجاد شد.

ویروس کرونا، پدیده ای است که با توجه به سرعت انتشار و ویژگی مهارناپذیر خود، جهان را با بحران مواجه کرده است، این بحران هر چند در ظاهر ماهیتی صرفاً پزشکی و مرتبط با نظام سلامت دارد، اما پدیده ای چند بُعدی است که آثار و پیامدهای آن در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قابل رصد و رهگیری است؛ حوزه سبک زندگی، یکی از حوزه های متأثر از پیامدهای اجتماعی این بحران است.

  شاید تا پیش از شیوع ویروس کرونا به فکر کسی هم نمی رسید که مجبور باشد مثلاً یک ماه در خانه بماند، اما این اتفاق افتاد و پیامدهای خاص خود را هم داشت، عده بسیاری عزیزانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی آثار تلخ و شیرین کرونا در زندگی؛ از مرگ تا همدلی ها

واکاوی آثار تلخ و شیرین کرونا در زندگی؛ از مرگ تا همدلی ها