مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-04اقتصادي

هرمزگان در مرغ گرم کمبودی ندارد


سرپرست سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: کالاهای اساسی موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان در حال توزیع است و مشکلی از نظر مرغ گرم در استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس مویدی افزود: هیچ کمبودی در مورد کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و کالاها به اندازه کافی ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه هزار تن برنج، 600 تن مرغ منجمد، 400 تن روغن، 150 تن گوشت منجمد و 800 تن شکر در بازار در حال توزیع است، تصریح کرد: مرغ گرم نیز به اندازه کافی در استان کشتار می شود و کمبودی نیست.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بیان کرد: این کالاهای اساسی با قیمت مصوب در واحدهای سیار، فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی عرضه می شود.

کمبود تأمین مرغ گرم در هرمزگان نداریم معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: مرغ گرم با قیمت مصوب 31 هزار تومان و مرغ منجمد با قیمت مصوب 20 هزار تومان به فروش می رسد.

علی فیروزی در خصوص مشکل کمبود مرغ در برخی از مرغ فروشی ها، افزود: تلاش می شود این مشکل با عرضه مرغ منجمد در سطح شهر برطرف شود.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد نیست، تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان توسط امور شعب تعزیرات حکومتی هرمزگان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در مرغ گرم کمبودی ندارد

هرمزگان در مرغ گرم کمبودی ندارد