مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-04سياسي

فعالیت 92 مسجد شهری و روستایی طی ماه رمضان در دامغان


رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان بابیان اینکه 92 مسجد شهری و روستایی ماه رمضان در این شهرستان فعال هستند، گفت: مبلغان دینی برای تبیین معارف دینی و قرآنی در این مساجد حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی ملکیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی دامغان بابیان اینکه 92 مسجد شهری و روستایی ماه رمضان سال جاری در این شهرستان فعال است، ابراز داشت: در این مساجد معارف دینی و قرآنی توسط مبلغان آموزش داده می شود و جلسات پرسش و پاسخ نیز اجرا خواهد شد.

وی از فعالیت 21 خانه و مؤسسه قرآنی، 138 هیئت مذهبی و 220 مداح در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد هشت خانه قرآنی و 14 مؤسسه قرآنی با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان دامغان فعالیت می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان بابیان اینکه طرح قرآنی نور الثقلین برای نخستین بار در شهرستان اجرایی شده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح شناسایی جلسات قرآن خانگی است که برای نخستین بار طی ماه رمضان به مرحله اجرا درآمد.

ملکیان به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: یکی از مخاطبان اصلی دستور رهبری انقلاب در بحث جهاد تبیین سازمان تبلیغات اسلامی است که برنامه های لازم برای تحقق معنویات ایشان در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 92 مسجد شهری و روستایی طی ماه رمضان در دامغان

فعالیت 92 مسجد شهری و روستایی طی ماه رمضان در دامغان