مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-04دانش

ضرورت راه اندازی سیمای مشاوره با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حاتمی با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی اظهار داشت: امروز بازگشایی مساله نخست جامعه است؛ - رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به ضرورت راه اندازی سیمای مشاوره گفت: بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و بازگشت به دوران قبل از کرونا مستلزم راه اندازی سیمای مشاوره در صدا و سیمای ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حاتمی با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی اظهار داشت: امروز بازگشایی مساله نخست جامعه است؛ مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاه ها بازگشایی شده و خبر ها حاکی است که وضعیت جامعه به دوران قبل از کرونا (اسفندماه 98) باز خواهد گشت.

وی تصریح کرد: این بازگشت نیازمند توجه به سلامت روان است.

جامعه امروز با دوران قبل از شیوع کرونا متفاوت بوده و این تغییر در تمامی ساختار های اجتماعی، ارتباطات و تعاملات، خلقیات، ساختار های اقتصادی و اجتماعی و.

مشاهده می شود.

حاتمی تاکید کرد: این تغییر و تحول همچنین خواسته ها و نیاز های جامعه را تحت تاثیر قرار داده و بر این اساس، بازگشایی همه نهادها، صنوف و مراکز علمی و آموزشی مستلزم فراهم سازی زیرساخت های موردنیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی سیمای مشاوره با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

ضرورت راه اندازی سیمای مشاوره با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها