مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-04بين الملل

بحران میان تشکیلات خودگردان فلسطین و بایدن بر سر کنسولگری قدس


یک رسانه عبری زبان از شکل گیری بحران میان تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت آمریکا به دلیل بدعهدی واشنگتن در بازگشایی کنسولگری قدس پرده برداشت.

- یک رسانه عبری زبان از شکل گیری بحران میان تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت آمریکا به دلیل بدعهدی واشنگتن در بازگشایی کنسولگری قدس پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم در گزارشی نوشت که سفر اخیر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به رام الله و دیدار او با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در راستای مخفی نگه داشتن بحران در روابط میان دو طرف صورت گرفت.

این روزنامه نوشت که تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی ناامید شده است؛ به ویژه اینکه دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بازگشایی آن را به اجرای اصلاحات در نظام سیاسی فلسطین و توقف پرداخت حقوق به خانواده های شهدا و اسرای فلسطینی کرده است.

این رسانه همچنین گزارش داد: موضع آمریکا در این زمینه تحت تاثیر موضع اسراییل قرار گرفته و همین مسئله بیانگر خشم فلسطینی ها از دولت بایدن است.

یسراییل هیوم در ادامه آورده است: تشکیلات خودگردان می داند که آمریکا دو دستی کنسولگری قدس را تقدیمش نخواهد کرد و علی رغم تنش در روابط میان دو طرف و خشم این تشکیلات از بدعهدی بایدن، اما فلسطینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران میان تشکیلات خودگردان فلسطین و بایدن بر سر کنسولگری قدس

بحران میان تشکیلات خودگردان فلسطین و بایدن بر سر کنسولگری قدس