مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-04اقتصادي

قاچاق معکوس دارو حدود 400 تا 700 میلیون دلار است


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با بیان اینکه قاچاق معکوس دارو حدود 400 تا 700 میلیون دلار است، گفت: پایه گذاری های لازم برای کاهش واردات انسولین و پلاسما انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامضای تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه شعار سال به هم افزایی برای تحقق اهداف فناورانه کمک می کند، اظهار کرد: واردات دارو و فرآورده های دارویی حدود 2 میلیارد دلار است و در راستای تفاهم نامه همکاری با معاون صنایع عمومی وزارت صمت واردات دارو را به کمتر از یک میلیارد دلار می رسانیم.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: پایه گذاری های لازم برای کاهش واردات انسولین و پلاسما انجام شده است و در این رابطه هماهنگی لازم با پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس و شرکت های تولیدکننده مواد اولیه و همچنین واحدهای تولیدکننده مواد اولیه و واحدهای تولید بیوتکنولوژی انجام شده است.

قانعی با اشاره به اینکه کاهش قاچاق معکوس دارو از دیگر موارد این تفاهمنامه است، گفت: قاچاق معکوس دارو حدود 400 تا 700 میلیون دلار است که در راستای این تفاهم نامه می خواهیم این رقم را به 400 میلیون دلار کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: وزیر صمت بر تبدیل شهرک های صنعتی به دانش بنیان تاکید دارد؛ از این رو ستاد توسعه زیست فناوری نقشه عملیاتی لازم را ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق معکوس دارو حدود 400 تا 700 میلیون دلار است

قاچاق معکوس دارو حدود 400 تا 700 میلیون دلار است