مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-04سياسي

عهدنامه فعالان صنعت نوشت افزار ایرانی با مقام معظم رهبری


فعالان صنعت نوشت افزار ایرانی بنا بر تکلیف بر خود واجب دانستند تا جهت حفظ مسیر و رشد روزافزون و همزمان با شروع دهه دوم، در پاسخ به پیام مقام معظم رهبری در قالب عهدنامه نکاتی را مطرح کرده و بر استمرار و تداوم هر چه بیشتر این جریان تأکید نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جریان نوشت افزار ایرانی پس از آنکه از سال 1391 توسط فعالان این صنعت شکل گرفت، توانست با تلاش های شبانه روزی فعالانش با تولید میلیون ها محصول نوشت افزار ایرانی اسلامی بخشی از این بازار را از آن خود کنند به طوری که امروزه بیش از 50 درصد این بازار را نوشت افزار ایرانی تشکیل می دهند و 80 درصد مخاطبین آن از نوشت افزار ایرانی رضایت کامل دارند.

این جریان در طی این سال ها تلاش کرده است تا جهت ساماندهی مراکز تولید و توزیع، رفع موانع قانونی، توسعه فعالیت های این حوزه، شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز، تلاش در تقویت قوت ها و اصلاح ضعف ها، افزایش فعالان و همچنین افزایش کمی و کیفی تولیدات گام بردارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ هشتم بهمن 1400 با صدور پیامی خطاب به فعالین این صنعت، مسیر ده ساله رشد جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی را این گونه توصیف نمودند: بسم الله الرّحمن الرّحیم نوشت افزار، در شمار کالاهای حیاتی برای امروز و فردای هر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهدنامه فعالان صنعت نوشت افزار ایرانی با مقام معظم رهبری

عهدنامه فعالان صنعت نوشت افزار ایرانی با مقام معظم رهبری