مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-04سياسي

سلب موقت عضویت یکی از اعضا در شورای اسلامی شهر خوی


یکی از اعضای شورای شهر خوی با حکم دادگاه بطور موقت سلب عضویت شده و فعلا تا تعیین تکلیف نهایی تا شش ماه نمی تواند در جلسات شورا حضور یابد.

- سجاد چهره آرا در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تشریح جزییات سلب موقت عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خوی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اعضای شورای شهر خوی با حکم دادگاه بطور موقت سلب عضویت شده و فعلا تا تعیین تکلیف نهایی تا شش ماه نمی تواند در جلسات شورا حضور یابد، لذا مطابق قانون یکی از اعضای علی البدل که بالاترین رای را در بین اعضای علی البدل داشته، دعوت به عمل آمده که از اولین جلسه شورا در سال جدید به عضویت موقت شورا درآمده و در جلسات حضور یابد.

رییس شورای اسلامی شهر خوی تصریح کرد: بر اساس ماده 8 قانون شوراها، در صورت استعفا، فوت یا سلب عضویت هر یک از اعضاء شورای روستا، شهر، عضو علی البدل به ترتیب آراء جایگزین می شود.

وی افزود: همچنین عضوی به هر دلیلی تا دو ماه در جلسه شورا شرکت ننماید، تا تعیین تکلیف نهایی که نباید بیش از شش ماه به طول بیانجامد از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات دعوت به عمل می آید.

چهره آرا گفت: تا شش ماه آینده اگر حکم عضو شورا تایید نهایی شود، عضویت وی بطور دائمی سلب و عضویت عضو علی البدل قطعی خواهد شد و در غیر این صورت و تایید بلامانع بودن عضویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب موقت عضویت یکی از اعضا در شورای اسلامی شهر خوی

سلب موقت عضویت یکی از اعضا در شورای اسلامی شهر خوی