مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-04اجتماعي

بهره مندی 46 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر در یزد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : با پایان یافتن طرح نوروزی هلال احمر یزد به 46 هزار و 407 تن از مسافران نوروزی در پست های نوروزی هلال احمر در یزد خدمات مربوطه ارائه شده است.

- دکتر محسن حرازی زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد در خصوص خدمات نوروزی این سازمان به خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: با اشاره به اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، با پایان یافتن این طرح 46 هزار و 407 مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر یزد در ایستگاه های نوروزی در سطح استان بهره مند شدند.

وی با بیان این که تعداد هشت پست ثابت و چهار اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند، افزود: در این مدت با مشارکت و تلاش 913 نفر/روز، تعداد 16 هزار و 705 مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

دکتر حرازی زاده گفت: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی هزار و 2114 کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و 701 نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فعالیت چهار پست دوچرخه سوار و چهار پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری و بافت قدیم استان و شهرستانها تصریح کرد: بیش از سه هزار و 400 مسافر توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 46 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر در یزد

بهره مندی 46 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر در یزد