مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-04اقتصادي

صدور کارت شناسایی برای دستفروشان پایتخت در سال جاری


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از صدور کارت شناسایی برای دستفروشان تهران در سال جاری خبر داد و گفت: برای ساماندهی دستفروشان در تهران 10 محور در نظر گرفته شده که در سال جاری عمده این طرح ها و برنامه ها اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قدرت الله محمدی با اشاره به اقدامات این شرکت در ساماندهی دستفروشان در معابر و میادین شهر تهران افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در اواخر سال گذشته ساماندهی دستفروشان محور هفت تیر در منطقه 7 انجام و بازار خلازیر نیز ساماندهی شد و در چند روز آینده افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه دستفروشان میدان تجریش نیز در فضای در نظر گرفته شده مستقر شده اند، ادامه داد: در قالب طرح ساماندهی دستفروشان، بخشی از سامانه بازار برای ثبت نام دستفروشان در نظر گرفته شده است.

محمدی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال می رود، تمامی دستفروشان از فرایند ثبت نام اطلاع کافی نداشته باشند، به همین دلیل امسال در محل های حضور دستفروشان حاضر می شویم و کار ثبت نام را برای صدور کارت شناسایی انجام می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت شهر به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، تجربه جمع آوری اطلاعات و ثبت نام دستفروشان برای ساماندهی دستفروشان هفت تیر، بسیار خوب بود و از این تجربه برای ساماندهی سایر دستفروشان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت شناسایی برای دستفروشان پایتخت در سال جاری

صدور کارت شناسایی برای دستفروشان پایتخت در سال جاری