مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-04ورزشي

تکلیف قانون اعاده اموال نامشروع مسؤولان چه شد؟


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با طرح این سؤال که تکلیف قانون اعاده اموال نامشروع مسؤولان مصوب مجلس دهم چه شد، خواستار ارائه گزارش از سوی رییس قوه قضاییه در خصوص اجرای این قانون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با تبریک فرا رسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، از گروه های جهادی که در ایام عید نوروز با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت کرده اند، تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به همگروه شدن تیم ملی فوتبال ایران با تیم های آمریکا و انگلیس در جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: همگروه شدن تیم ملی فوتبال با شیطان بزرگ و روباه پیر استعمار را به فال نیک می گیریم و ان شاءالله این همگروه شدن به پیروزی قاطع تیم ملی ایران منتهی شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه با یادآوری اینکه دو سال از عمر مجلس یازدهم گذشته است، عنوان کرد: در این دو سال اقدامات شایسته ای مانند تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان، قانون مالیات بر خانه های خالی و طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار انجام شده است، اما خوب است از خودمان سؤال کنیم کارهای بر زمین مانده کدام ها هستند و کارآمدی این قوانین چقدر بوده است؟ نقدعلی با بیان اینکه ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف قانون اعاده اموال نامشروع مسؤولان چه شد؟

تکلیف قانون اعاده اموال نامشروع مسؤولان چه شد؟