مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-04سياسي

ماجرای حواشی وعده سفر کربلای معاون وزیر راه چه بود؟


معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی درباره حواشی به وجود آمده در خصوص وعده سفر کربلا به دو نونهالی که از وی در سفر به خراسان شمالی استقبال کرده بودند توضیح داد.

- خبرنگار مهر ، برای سید فرزاد نجات نیا معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت راه و شهرسازی در سفری که اواخر تعطیلات نوروز به خراسان شمال و شهرستان های شیران و قوچان داشت، حواشی زیادی ایجاد شد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان خطاب به نجات نیا معاون وزیر راه از دو موضع گله کرد؛ نخست اینکه وی گفت: معاون وزیر راه از بیت المال برای سفر کربلای دو نونهالی که به معاون وزیر راه خیر مقدم گفته اند، حاتم بخشی 80 میلیون تومانی کرده و دیگر اینکه، به گفته امام جمعه شیروان، نجات نیا از مرغ و ماست بودن ناهار در روز سفر وی به خراسان شمالی، انتقاد کرده است.

اظهاراتی که سلسله حاشیه هایی برای معاون وزیر راه در پی داشت و نخستین واکنش را علی جعفری مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی نشان داد که در توییتی اعلام کرد تذکر امام جمعه شیروان را به دستور وزیر راه پیگیری می کنیم.

سپس موجی از واکنش ها از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به رفتار معاون پارلمانی وزیر راه وایرال و سبب شد تا در رسانه ملی نیز گزارشی در این خصوص منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حواشی وعده سفر کربلای معاون وزیر راه چه بود؟

ماجرای حواشی وعده سفر کربلای معاون وزیر راه چه بود؟