مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-04فرهنگي

تازه ترین وضعیت شورای پروانه ساخت سینما با جایگزینی مازیار میری


پس از گذشت نزدیک به چهار ماه از انصراف محمدرضا هنرمند از شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی، مازیار میری جایگزین او و نماینده کانون کارگردانان در این شورا شده است.

- پس از گذشت نزدیک به چهار ماه از انصراف محمدرضا هنرمند از شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی، مازیار میری جایگزین او و نماینده کانون کارگردانان در این شورا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل دی ماه بود که محمدرضا هنرمند انصراف خود را از عضویت در شورای پروانه ساخت با ذکر دلایل اعلام کرد و از آن زمان تا هفته آخر اسفند سال 1400 خبری از نماینده جدید کانون کارگردانان خانه سینما به جای هنرمند نبود و حتی شنیده می شد که ممکن است بخاطر وضعیتی که در روند صدور پروانه های ساخت وجود دارد، کانون نماینده ای معرفی نکند.

در این راستا در جلسه ای مشورتی با بررسی توقف و کُند شدن روند صدور مجوز تولید و نمایش در سینما و شبکه نمایش خانگی که اواخر اسفند ماه در خانه سینما برگزار شد، درباره حضور نماینده کانون کارگردانان و تاثیر و کارکردِ داشتن نماینده در شورای پروانه ساخت، بحث هایی به میان آمد و نظرهای موافق و مخالف در این مورد مطرح شد.

اما در نهایت مازیار میری که در همان جلسه یکی از مخالفان حضور در شورا بود، جایگزین محمدرضا هنرمند شده و پیگیری ها حاکی از این است که عضویت میری در شورا با دعوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین وضعیت شورای پروانه ساخت سینما با جایگزینی مازیار میری

تازه ترین وضعیت شورای پروانه ساخت سینما با جایگزینی مازیار میری