مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-04سياسي

توزیع کنندگان مواد مخدر مرخصی نمی روند


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بیرجند با تأکید بر راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده 16 در شهرستان، گفت: توزیع کنندگان مواد مخدر که برای دومین بار دستگیر می شوند از مرخصی ندامتگاهی محروم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی زهان دادستان عمومی و انقلاب بیرجند، ظهر امروز در بازدید از محله کاظمیه بیرجند و بررسی مسائل مربوط به مواد مخدر در این محله، اظهار داشت: بیشتر دغدغه مردم در حوزه خرده فروشی مواد مخدر است که موجب افزایش بزهکاری می شود.

  وی افزود: در صورت کشف مواد مخدر، توزیع کنندگان به زندان رفته و مشمول مرخصی و ارفاقات قانونی نیز نخواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند تأکید کرد: کمپ ترک اعتیاد ماده 16 بیرجند باید حداکثر تا 31 فروردین امسال در بیرجند راه اندازی شود.

نسایی زهان با اشاره به اینکه معتادان دستگیر شده در کمپ ترک اعتیاد می توانند پاک شوند و تقاضا برای مواد هم کاهش می یابد، افزود: گشت های نیروی انتظامی و سایر نهاد های مربوطه نیز باید دو برابر شوند تا ریشه توزیع مواد مخدر در این محله خشکانده شود.

وی با بیان اینکه برخی از معتادان در ضمن جمع آوری ضایعات و خرید و فروش آن ها متأسفانه مواد مخدر را نیز جابجا می کنند، تصریح کرد: برای جلوگیری فعالیت های مجرمانه، افراد فقط می توانند با مجوز شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کنندگان مواد مخدر مرخصی نمی روند

توزیع کنندگان مواد مخدر مرخصی نمی روند