مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-04اقتصادي

تغییرات آب و هوایی برای آمریکا سالانه 2 هزار میلیارد دلار آب می خورد


کاخ سفید اعلام کرد که تا پایان قرن هزینه حوادث مرتبط با تغییرات آب و هوایی برای آمریکا سالانه به 2 هزار میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کاخ سفید برای نخستین بار گزارشی مربوط به هزینه های تبعات تغییرات آب و هوایی که به بودجه فدرال تحمیل می شود را اعلام کرده و می گوید: تا چند دهه آینده سیل، آتش سوزی و خشکسالی بخش قابل توجهی از بودجه فدرال را به صورت سالانه خواهد بلعید.

دفتر ارزیابی بودجه و مدیریت کاخ سفید که سال آینده به دستور جو بایدن، رییس جمهور این کشور مامور بررسی این موضوع شده، اعلام کرده که آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی تا پایان قرن جاری می تواند به از دست رفتن سالانه 7.

1 درصد درآمد آمریکا معادل 2 هزار میلیارد دلار منجر شود.

کانداک واهلسینگ، کارشناس علوم آب و هوایی و دنی یانگان کارشناس ارشد اقتصادی در موسسه OMB معتقدند که تغییرات آب و هوایی بسیاری از بخش ها و جوامع آمریکا را تهدید می کند که از جمله آنها می توان به خشکسالی، گرمای شدید، سیل، آتش سوزی های گسترده و طوفان های شدید اشاره کرد که اقتصاد آمریکا و جان تک تک شهروندان این کشور را به خطر خواهد انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات آب و هوایی برای آمریکا سالانه 2 هزار میلیارد دلار آب می خورد

تغییرات آب و هوایی برای آمریکا سالانه 2 هزار میلیارد دلار آب می خورد