مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-04اجتماعي

پایش کانون های مظنون به تشدید بوی مسیر فرودگاه امام(ره) در اسلامشهر


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر بعد از شهرستان ری بزرگترین شهرستان استان از لحاظ جمعیت و تراکم است، - گفت: در این شهرستان بزرگترین مجموعه صنایع لبنی کشور، بزرگترین صنایع تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین و واحدهای بزرگ دامداری و صنعتی و تولیدی قرار دارد که این موضوع این شهرستان را به یکی از شهرستان های پر چالش در حوزه محیط زیست استان تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا الهه بیگی با اشاره به اینکه در سال گذشته موضوعات مختلف محیط زیستی در این شهرستان در دستور کار قرارگرفت، افزود:پایش 1286 واحد صنعتی و تولیدی و منابع ایجاد آلودگی زیست محیطی و صدور و ابلاغ 276 مورد اخطاریه زیست محیطی به واحد های آلاینده و متخلف محیط زیست از جمله اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.

بررسی استعلام احداث و بهره برداری 426 مورد واحد صنعتی- تولیدی و مراکز خدماتی وی بررسی استعلام احداث و بهره برداری 426 مورد واحد صنعتی- تولیدی و مراکز خدماتی را از دیگر اقدامات این اداره در طی این مدت برشمرد و اظهارکرد: از این تعداد با 19 مورد به دلیل مغایرت با ضوابط زیست محیطی مخالفت شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهردر ادامه به168 مورد نمونه برداری از 96 واحد صنعتی از صنایع بزرگ کشور تا آبکاری های کوچک اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش کانون های مظنون به تشدید بوی مسیر فرودگاه امام(ره) در اسلامشهر

پایش کانون های مظنون به تشدید بوی مسیر فرودگاه امام(ره) در اسلامشهر