مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-04سياسي

مجالس مناجات خوانی 40 هیأت شاخص را با «تکیه» رایگان مشاهده کنید


مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی از پوشش زنده مراسم ها در ماه مبارک رمضان در این پلتفرم خبر داد و گفت: 120 هزار قطعه صوتی و تصویری برای روزه داران عزیز در سایت تکیه بارگذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین محمدی مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان و علاقه بیشتر مردم به حضور در مراسم های مذهبی، پلتفرم تکیه که مدتی است از فعالیت آن می گذرد، شرایطی را فراهم کرده که روزه داران بتوانند به صورت زنده و برخط از مراسم های مذهبی سراسر کشور بهره مند شوند.

وی افزود: پلتفرم تکیه از محرم سال 1399 فعالیتش را آغاز کرد تا برای هموطنان عزیز فرصتی فراهم کند تا مراسم های مذهبی سراسر کشور را به دلخواه و به صورت برخط مشاهده کنند.

  حدود 4 هزار هیأت در محرم با تکیه پخش زنده داشتند محمدی با اشاره به اینکه حدود 4 هزار هیأت در ایام محرم امسال برای پخش زنده در تکیه ثبت نام کردند، گفت: در سایت تکیه به نشانی tekye.

net بیش از 120 هزار قطعه صوتی آرشیو شده است.

کاربران می توانند در قسمت پخش زنده، سخنرانی و مداحی و مراسم مذهبی مدنظر خود را انتخاب کنند و یا از آرشیو به مطالب قبلی دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان نیز با توجه به اینکه شاید برخی از خانواده ها شرایط حضور در مراسم های مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس مناجات خوانی 40 هیأت شاخص را با «تکیه» رایگان مشاهده کنید

مجالس مناجات خوانی 40 هیأت شاخص را با «تکیه» رایگان مشاهده کنید