مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-04ورزشي

نماینده مجلس: دولت شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های کشور را فراهم کند


وزیر صمت به تمرکزگرایی و انحصار در صنایع پایان داده و فضا را برای رقابت سازنده فراهم کند همچنین ماده 47 قانون برنامه و اولویت به کارگیری بومیان هر منطقه در واحدهای تجاری و صنعتی را اجرا کرده و با خاطیان برخورد کند.

- وزیر صمت به تمرکزگرایی و انحصار در صنایع پایان داده و فضا را برای رقابت سازنده فراهم کند همچنین ماده 47 قانون برنامه و اولویت به کارگیری بومیان هر منطقه در واحدهای تجاری و صنعتی را اجرا کرده و با خاطیان برخورد کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: از دولت می خواهم در حفظ حقوق زنان کشور کوشا و از حقوق قانونی آنها حمایت کرده و شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های کشور را در چارچوب قانون فراهم آورده و با خاطیان مسائل مشهد برخورد جدی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، الهویردی دهقانی در نشست علنی صبح امروز(دوشنبه، 15 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سال جدید، آغاز قرن 15 هجری شمسی و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به اینکه تولید هر کشور، پایه و اساس و بستر اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم هر کشور است، مقام معظم رهبری چندین سال است که با تیزبینی و هوشیاری خاص، گفتمان تولید و راه اندازی تولید جهادی را به عنوان شعار سال هایی تعیین فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های کشور را فراهم کند

نماینده مجلس: دولت شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های کشور را فراهم کند