مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-04سياسي

تأمین جهیزیه 1532 نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، یک هزار و 532 جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده است.

- ابراهیم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی سال گذشته، یک هزار و 532 سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تأمین جهیزیه برای نوعروسان و بانوان(در صورت ازدواج مجدد) و اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده های تحت حمایت از جمله خدمات حمایتی این نهاد در راستای ترویج ازدواج آسان است.

وی افزود: جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است که در طول سال در چند مرحله با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان تهیه و توزیع شده است.

محمدی توزیع لوازم ضروری زندگی با هدف تأمین آسایش خانواده های مددجو را از دیگر خدمات حمایتی این نهاد عنوان و اضافه کرد: سال گذشته چهار هزار و 719 دستگاه لوازم ضروری زندگی شامل کولرآبی، بخاری گازسوز و آبگرمکن تهیه و در فصول گرم و سرد سال میان خانواده های فاقد این تجهیزات توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین جهیزیه 1532 نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری

تأمین جهیزیه 1532 نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری