مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-04حوادث

تصادف در جاده بویین زهرا _ اشتهارد با یک کشته و 4 مصدوم


فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده بویین زهرا به اشتهارد با یک کشته و 4 مصدوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی عزیزی اظهار کرد: ساعت 4 و 30 دقیقه امروز مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر وقوع یک فقره تصادف خودروی پژو 405 با احشام در مبادی ورودی شهرستان اشتهارد را اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری 11 مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو 405 به دلیل نامعلومی با یک اسب برخورد و سپس به سمت موانع اطراف جاده پرتاب شده که بر اثر این سانحه 3 نفر مصدوم شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد اظهار داشت: متأسفانه در حین امداد رسانی به خودرو آسیب دیده توسط عوامل انتظامی و امدادی، یک خودروی پراید از مسیر جاده منحرف و با برخورد با آمبولانس، باعث فوت راننده پراید و مصدومیت یکی از مأموران پلیس در حال امداد رسانی می شود.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: در این حادثه رانندگی مأمور انتظامی در حال امداد رسانی و 3 نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 مصدوم و راننده خودرو پراید به دلیل شدت صدمه وارده در دم فوت می کند.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در جاده بویین زهرا _ اشتهارد با یک کشته و 4 مصدوم

تصادف در جاده بویین زهرا _ اشتهارد با یک کشته و 4 مصدوم