مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-04سياسي

حضور چهره های جوان در سمت های مدیریتی نویدبخش است


مادر شهیدان خالقی پور با اشاره به اینکه حضور چهره های جوان و انقلابی در سمت های مختلف خدمت به مردم نوید روزهای خوبی را می دهد، گفت: در مسیر خدمت نباید نگران حرف ها و ایرادات معاندین باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فروغ منهی، مادر شهیدان خالقی پور صبح امروز در دیدار سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: شکر توفیق خدمت به مردم با خدمت بیشتر به ولی نعمتانمان میسر می شود.

مادر شهیدان خالقی پور با بیان اینکه باید تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم انجام شود، افزود: توفیق خدمت گذاری به مردم در نظام مقدس اسلامی، فرصت مغتنمی است که شکرگزاری آن با خدمت بیشتر به این ولی نعمتانمان میسر می شود.

این مادر شهید با اشاره به اینکه حضور چهره های جوان و انقلابی در سمت های مختلف خدمت به مردم نوید روزهای خوبی را می دهد، گفت: در مسیر خدمت نباید نگران حرف ها و ایرادات معاندین باشیم.

وی با اشاره به این که با شکل گیری دولت جدید امید بیشتری در دل مردم ایجاد شده است، ادامه داد: تمام دوست داران این انقلاب و نظام از قدم هایی که برای پیشرفت و توسعه کشور برداشته می شود خوشحال هستند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه مادران شهدا نماد ایثار، گذشت و الگو های صبر برای اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چهره های جوان در سمت های مدیریتی نویدبخش است

حضور چهره های جوان در سمت های مدیریتی نویدبخش است