مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-04سياسي

تشکیل کمیته 11 گانه برای رویداد ساری پایتخت گردشگری اکو


فرماندار ساری، رویداد بین المللی 2022 و انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو را خیزشی برای بازآفرینی و ارتقاء مسائل شهری دانست و از تشکیل کمیته 11 گانه به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه های رویداد پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در خصوص اهمیت برگزاری رویداد ساری پایتخت گردشگری کشورهای اکو در سال 2022 و ضرورت برگزاری باشکوه این رویداد، گفت:  ساری 2022 یک پروژه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به شمار می رود که با رویکرد توسعه پایدار در حال شکل گیری و این رویداد فرصت مهم اقتصادی و تعامل سازنده فرهنگی در عرصه جهانی است.

وی اظهار کرد: شعار این رویداد، تعالی فرهنگ و اقتصاد استان است و این برنامه ها در سه سطح محلی، ملی و بین المللی با رویکرد حفظ ارزش ها و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

فرماندار ساری در خصوص اهداف این رویداد اظهار کرد: هدف از این رویداد برنامه ریزی برای بازآفرینی یک فرهنگ  و برای تحقق این هدف گردشگری مهمترین ظرفیت است که باید به آن تکیه کرد.

نوبخت ادامه داد: در رویداد فوق با توجه به جاذبه های گردشگری و شرایط ساری این شهر به عنوان پایتخت  گردشگری کشورهای اکو معرفی شد و باید با هم افزایی نسبت به برگزاری یک رویداد باشکوه دغدغه مند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته 11 گانه برای رویداد ساری پایتخت گردشگری اکو

تشکیل کمیته 11 گانه برای رویداد ساری پایتخت گردشگری اکو