مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-04سياسي

شهردار اسدآباد سریعتر انتخاب شود


امام جمعه اسدآباد با تاکید بر ضرورت انتخاب هرچه سریعتر شهردار توسط شورای اسلامی شهر گفت: مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و نیز بی سر و سامانی شهر گلایه مندند که باید شورای شهر با انتخاب هر چه سریعتر شهردار کارهای شهر را سامان داده و تاخیر در این امر به درازا نکشد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در اولین شورای اداری شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین و توجه هر چه بیشتر به دانش بنیان ها اظهار کرد: با آمدن دولت خدمتگزار توقع مردم از دولت بالاتر رفته و باید مسئولین شهرستان برای حل مشکلات مردم با کمک و پیگیری با شروع فصل کاری نسبت به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع سیاسی جهان تصریح کرد:حرکت مقاومت به پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی مدیریت می شود و رو به صعود است و صلح بین یمن و عربستان نشان از قدرت اسلام دارد.

حسینی مجد با تاکید بر خداترس بودن مدیران و توجه به دو بُعد معنوی و امورات شخصی گفت: مدیران خداترس همواره با روحیه جهادی نوکری مردم را افتخار خود می دانند و به دنبال خودنمایی و تکبر نیستند و برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اسدآباد سریعتر انتخاب شود

شهردار اسدآباد سریعتر انتخاب شود