مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-04سياسي

اقلام تنظیم بازاری مختص مردم است و نباید در سیستم توزیع خطا رخ دهد


سرانه دولتی اقلام تنظیم بازاری باید بین مردم توزیع شود و اگر انحرافی در این سیستم مشاهده شود و اقلام به سمت عده یا مجموعه های خاص یا خارج از شهرستان سوق داده شود، - ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: سرانه دولتی اقلام تنظیم بازاری باید بین مردم توزیع شود و اگر انحرافی در این سیستم مشاهده شود و اقلام به سمت عده یا مجموعه های خاص یا خارج از شهرستان سوق داده شود، به شدت برخورد خواهد شد چراکه معیشت مردم خط قرمز ماست.

علیرضا فاتحی نژاد ظهر دوشنبه 15 فروردین ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: گزارش جذب و توزیع اقلام باید به مردم اطلاع رسانی شده و در این باره شفاف عمل کنیم و همچنین آسیب ها را با استفاده از ظرفیت های قانونی و بسیج شناسایی و برای رفع آن به سرعت اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در بازرسی از صنوف باید عدالت برقرار و نظارت ها با دقت و اصولی باشند ؛ بطوری که در تمامی گشت ها مدافع حقوق مردم بوده و ابزار کسب امتیاز عده ای خاص نباشیم.

فرماندار قرچک بیان کرد: افزایش قیمت مرغ متأثر از عوامل مختلفی است که در سطح کلان کشور وجود دارد، اما از اعمال آنچه در موضوع کنترل بازار در ید اختیارات شهرستان است، نباید غافل شد.

این مقام مسؤول گفت: تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان، از اهمیت ویژه برخوردار بوده و کارگروه تنظیم بازار باید به طور ویژه تمهیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام تنظیم بازاری مختص مردم است و نباید در سیستم توزیع خطا رخ دهد

اقلام تنظیم بازاری مختص مردم است و نباید در سیستم توزیع خطا رخ دهد