مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-04سياسي

کشاورزی و صنعت مازندران دانش بنیان نیست


حوزه کشاورزی و صنعت استان دانش بنیان نیست و باید در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر دوشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری و معاونان با عنوان اینکه حق کلی و اساسی آن است که حق به حقدار برسد، گفت: تمامی دستگاه ها و نهادها باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با عنوان اینکه در حوزه تجاوز به منابع طبیعی، انفال و غیره با مشکلاتی روبرو هستیم، افزود: برخورد با تجاوزهای صورت گرفته باید در اولویت کار باشد و دستگاه قضایی نیز در این زمینه اقدام داشته باشد.

وی با تاکید براینکه برخورد شعاری نباید با شعار سال داشته باشیم، برخورد استشهادی و فداکاری و جهادی را برای تحقق شعار سال لازم دانست و گفت: اگر بخواهیم به رونق و جهش تولید برسیم باید صنعت و کشاورزی را دانش بنیان کنیم.

آیت الله لایینی تولید دانش بنیان را رمز موفقیت شعارهای سال های قبل بیان کرد و گفت: در حوزه کشاورزی شرکت های دانش بنیان زیادی نداریم و کشاورزی ما نیز دانش بنیان نیست و باید کشاورزی و صنعت را دانش بنیان کنیم.

امام جمعه ساری داشتن شرکت های دانش بنیان را صرف تحقق شعار سال ندانست و افزود: باید صنعت و کشاورزی را دانش بنیان کنیم و باید برآورد داشته باشیم صنعت و کشاورزی استان چند درصد دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی و صنعت مازندران دانش بنیان نیست

کشاورزی و صنعت مازندران دانش بنیان نیست