مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 19:122022-04-04پزشكي

شناسایی 66 مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: 66 مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روزگذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری بوده تا دوباره شاهد شیوع گسترده این بیماری نباشیم.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته از مجموع 153 تست سریع و ملکولی انجام شده در استان 66 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: از این تعداد 5 مورد از بشرویه، 41 مورد از بیرجند، 3 مورد از خوسف، دو مورد از درمیان، یک مورد از سرایان، 6 مورد از طبس، 5 مورد ازفردوس و 3 مورد از نهبندان شناسایی شد.

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر 34 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 29 نفر کرونا مثبت بوده که 9 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند، یادآور شد: متأسفانه حال عمومی سه بیمار نامساعد است.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت جدید ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و آمار جان باختگان این بیماری همان هزار و 432 نفر ثابت ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 66 مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

شناسایی 66 مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی