مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-04سياسي

وزیر کشور از مراحل تولید قطار ملی بازدید کرد


وزیر کشور از مراحل تولید یک رام قطار ملی که در حال ساخت توسط متخصصان جهاد دانشگاهی است بازدید کرد.

- به نقل از جهاددانشگاهی، سردار احمد وحیدی وزیر کشور طی بازدید از پروژه قطار ملی مترو بابیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد ممتاز در حوزه های مختلف دانش بنیان حضور دارد گفت: فعالیت های این نهاد در تولید قطار ملی یکی از مهم ترین صحنه های حضور آن در خودکفایی کشور است که آثار درازمدتی به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: در پروژه تولید قطار ملی فعالیت خوبی توسط جهاددانشگاهی، شرکت واگن سازی تهران و همکاری بین بخشی با سایر تولیدکنندگان داخلی انجام گرفته است.

وی بابیان اینکه در این بازدید شاهد تولید هفت واگن یک رام قطار مترو با 85 درصد بومی سازی هستیم ادامه داد: این قطار در حال انجام مراحل نهایی تست های حرکت است و آن گونه که در این بازدید اعلام شد تا خردادماه جاری پس از کسب تأییدیه های لازم آماده مسافر گیری می شود که می تواند با خودکفایی در این بخش ضمن تأمین نیازهای مترو تأثیراتی در سایر بخش ها نیز داشته باشد.

سردار وحیدی در این بازدید به نقش ممتاز جهاددانشگاهی در حوزه های تولید فناوری های موردنیاز و دانش بنیان اشاره کرد و بابیان اینکه این نهاد در حوزه های مختلفی حضور دارد و دستاوردهای آن به این پروژه خلاصه نمی شود گفت: اما تولید قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور از مراحل تولید قطار ملی بازدید کرد

وزیر کشور از مراحل تولید قطار ملی بازدید کرد