مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-04اقتصادي

ثبت 41 هزار آزمایش فنی و تخصصی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان


مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان گفت: 41 هزار آزمایش فنی و تخصصی توسط آزمایشگاه استان در سال 1400 ثبت شد.

- ایسنا/لرستان مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان گفت: 41 هزار آزمایش فنی و تخصصی توسط آزمایشگاه استان در سال 1400 ثبت شد.

رضا مسعودی، اظهار کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان در راستای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه های ملی و استانی موفق شد در سال گذشته، 41 هزار آزمایش و مطالعه فنی و تخصصی را در سطح استان ارائه و نقش آفرینی مؤثری را در میان دستگاه های اجرایی استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این استان با دارا بودن 58 نفر پرسنل متخصص فنی و اداری و نیز به کارگیری تجهیزات مدرن، منحصربه فرد و استاندارد در 5 شعبه و 23 واحد محلی در سطح استان فعال بوده و به عنوان بازوی پرتوان دستگاه های اجرایی در کنترل کیفی 26 پروژه ملی و استانی حضور تأثیرگذاری داشته است.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان خاطرنشان کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان در سال 1400 همگام با اهداف شرکت در ورود به بازارهای جدید، موفق به مبادله 15 قرارداد جدید و تمدید 8 قرارداد مهم همکاری شده است.

مسعودی با اشاره به اینکه آزمایشگاه استان ارتباط تنگاتنگی با سازمان ها و دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات فنی، مهندسی و کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 41 هزار آزمایش فنی و تخصصی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان

ثبت 41 هزار آزمایش فنی و تخصصی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان