مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 23:072022-04-04اجتماعي

مهمانی خانوادگی در حرم سامرا همزمان با ماه مبارک رمضان+فیلم و تصاویر


در حرم امامین عسکریین (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان بین زوار هر شب بیش از 2 هزار پرس غذای گرم به عنوان افطاری میان زائران و مجاوران این آستان توزیع خواهد شد و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی گروه حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با اولین شب های ماه مبارک رمضان، خانه امام زمان (عج) که در هفته های گذشته روز و شب های آرامی سپری کرده بود، مملو از زائر شد و بسیاری از عاشقان با تشرف به حرم امامین عسکریین (ع) روزه نخستین روزهای ماه مبارک رمضان را افطار کردند.

  هر ساله در دهه اول ماه رمضان بسیاری از افراد قصد 10 روزه کرده و ساکن سامرا می شوند تا بتوانند دهه اول ماه رمضان را روزه گرفته و به زیارت بپردازند.

حاج کاظم، یکی از زائران حرم امامین عسکریین (ع) که از شب گذشته به سامرا مشرف شده بود، می گوید: ماه رمضان در سامرا حال و هوای خاصی دارد و بسیاری از زائران از کشورهای مختلف ساعاتی را به این مکان مقدس مشرف می شوند.

فضای حرم نیز با توجه به طرح توسعه و امکاناتی که خادمان در اختیار زوار قرار می دهند، مجاور این آستان می شوند.

  حال و هوای زائران حرم امامین عسکریین (ع) در حرم امامین عسکریین (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان بین زوار افطاری و سحری توزیع می شود و به گفته یکی از مسؤولان حرم مطهر امامین عسکریین (ع) هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی خانوادگی در حرم سامرا همزمان با ماه مبارک رمضان+فیلم و تصاویر

مهمانی خانوادگی در حرم سامرا همزمان با ماه مبارک رمضان+فیلم و تصاویر