موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 00:022022-04-04ورزشي

مافیا با کسی شوخی ندارد!


در سری جدید «شب های مافیا» یک کارگردان، یک خواننده، یکی از داوران سابق مسابقه «عصر جدید» و چند بازیگر، با یکدیگر رقابت کردند و توانایی خود در متقاعد کردن دیگران را به چالش کشیدند.

- آنچه در ادامه می خوانید، گزارش ایسنا از پشت صحنه شب های مافیا و یک شبانه روز تلاش گروه سازنده و شرکت کننده ها برای برگزاری و ضبط این مسابقه است.

سعید ابوطالب، کارگردان شب های مافیا ، برای این قسمت نیز سراغ یکی از کافه های بزرگ با فضایی کلاسیک در شمال تهران رفته است.

مسوولان کافه امروز را تعطیل کرده اند و درب اصلی کافه را بسته اند تا مسابقه مافیا با آرامش و بدون حضور و ازدحام مردم در محیطی دنج برگزار شود.

تمرین و آموزش بازی مافیا به شرکت کنندگان طی چندین روز انجام شده و امروز روز ضبط نهایی بازی این گروه از شرکت کنندگان است.

شرکت کنندگان به جز منوچهر هادی که کارگردان است، سیدبشیر حسینی که داور برنامه عصر جدید بوده و نیز معین زندی که خواننده است، همگی از اهالی شناخته شده بازیگری هستند.

پوشش همگی به سبک کلاسیک بازیگران در فیلم های مافیایی، آنطور که خود بازی مافیا می طلبد، اغلب کلاسیک و تیره رنگ است به جز علیرضا خمسه که او هم مثل پدرخوانده در فیلم های مافیایی کت و شلواری سفیدرنگ به تن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیا با کسی شوخی ندارد!

مافیا با کسی شوخی ندارد!