مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 00:022022-04-04سياسي

مطیعی: امسال امکانات بیشتری برای مسافران و زائران در سمنان مهیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان دوشنبه شب در آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز 1401 از تمام دست اندرکارانی که به نحوی در میزبانی از زائران امام رضا (ع) و در ستاد خدمات سفر تلاش کردند، قدردانی کرد.

وی افزود: در سال جاری در یک نگاه، امور در حوزه خدمت رسانی با انسجامی مطلوب به انجام رسید که به علت حضور، مدیریت و پیگیری استاندار سمنان به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: امسال امکانات بیشتری برای خدمت رسانی به مسافران و زائران امام هشتم (ع) در استان سمنان مهیا شد.

مطیعی با بیان اینکه این سفرها به نوعی شادی اجتماعی را در کشور ایجاد می کند، گفت: مردم وقتی تلاش مسؤولان را در خدمت رسانی و رفع دغدغه ها مشاهده کنند، همراهی بیشتری خواهند داشت.

کاهش فوتی های راه های استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم در این مراسم گفت: از مردم و تمام دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در راستای میزبانی و خدمت رسانی به مسافران و زائران امام هشتم (ع) تلاش کردند، تقدیر می شود.

وی افزود: در جاده های استان در سال 92 بالغ بر 38 نفر فوت کردند که در سال جاری علی رغم افزایش 60 درصدی تردد مسافران، این میزان به کمتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: امسال امکانات بیشتری برای مسافران و زائران در سمنان مهیا شد

مطیعی: امسال امکانات بیشتری برای مسافران و زائران در سمنان مهیا شد