مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 00:272022-04-04سياسي

تدارک برنامه های ماه رمضان در بیش از 70 مکان مقدس شهرستان گناوه


رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در بیش از 70 مکان مقدس در شهرستان گناوه برگزار می شود.

- عبدالحمید شیخی در گفتگو با برنامه های متنوعی فرهنگی و مذهبی از سوی هیأت های مذهبی، گروه های مجازی، پایگاه ها، مساجد، حسینیه ها و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با هدف تقویت فضای معنوی و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان آماده و اجرای آن آغاز شده است.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه افزود: پیش از آغاز ماه ضیافت الهی آیین های آماده سازی و غبارروبی مساجد و حسینیه ها و هیئت ها برای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان انجام گرفت و این امکان های مقدس برای ماه مهمانی خدا آماده شدند.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال در بیش از 70 مکان مقدس در شهر و روستا شهرستان گناوه برنامه های متنوع مقابله قرآن، ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان و نماز جماعت در سه نوبت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: اجرای مسابقات فرهنگی –مذهبی همراه با جوایز، برگزاری زیارت آل یاسین، دعای سمات، دعای توسل و سخنرانی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده این ایام است.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه گفت: برنامه جز خوانی و ختم گروهی قرآن کریم در گروه های مجازی و همچنین به صورت حضوری با آغاز ماه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برنامه های ماه رمضان در بیش از 70 مکان مقدس شهرستان گناوه

تدارک برنامه های ماه رمضان در بیش از 70 مکان مقدس شهرستان گناوه