مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 03:222022-04-04اجتماعي

در مواجهه با گونه های جانوری آسیب دیده چه کنیم؟


معاون جانشین یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به مسئولیت مردم در مواجهه با گونه های آسیب دیده گفت: مردم در صورت مشاهده چنین گونه ای می توانند با سامانه 1540 ارتباط برقرار کنند.

- منوچهر فلاحی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نکات آموزشی لازم در برخورد مردم با گونه های زیستی آسیب دیده خاطرنشان کرد: تا کنون موارد زیادی دیده شده که در آن مردم با یک یا چند گونه آسیب دیده حیات وحش روبه رو شده اند.

نحوه و نوع واکنش به این موضوع بسیار مهم است و در صورت اقدام مناسب می تواند باعث نجات جان گونه شود.

معاون جانشین یگان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: آموزش خاصی برای مردم وجود ندارد که بتوانند به وسیله آن جان گونه مورد نظر را نجات دهند اما سرعت عمل در اطلاع رسانی این موضوع می تواند اهمیت غیرقابل انکاری داشته باشد.

مردم می توانند در صورت برخورد با گونه های آسیب دیده با سامانه 1540 ارتباط برقرار کنند تا در اسرع وقت نیروهای ما در محل حاضر شوند و در صورت نیاز گونه بیهوش و به محل درمان منتقل شود.

وی افزود: باعث خوشحالی است که بسیاری از مردم این حس مسئولیت پذیری را دارند که در مواجهه با گونه های آسیب دیده، پس از اطلاع رسانی صبر می کنند تا شکارچیان غیرمجاز و افراد سودجو نتوانند از این فرصت برای شکار گونه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مواجهه با گونه های جانوری آسیب دیده چه کنیم؟

در مواجهه با گونه های جانوری آسیب دیده چه کنیم؟