مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 06:422022-04-05سياسي

خواجو در سوگ آوازخوان


 ناصر سلیمانی از آوازخوانان قدیمی و مردمی پل خواجوی اصفهان به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

- علیرضا عابدی، نوازنده و از دوستان نزدیک او در گفت وگو با ایسنا درباره این هنرمند مردمی, اظهار می کند: ناصر سلیمانی، از خوانندگان قدیمی پل خواجو و اهل محله طوقچی اصفهان بود.

او از حدود 16 سال پیش به شکل خودجوش برنامه ای کاملا مردمی با نام جمعه های خواجو را در ضلع جنوبی رودخانه زاینده رود و پل خواجو بنیان گذاشت که این برنامه هر جمعه از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر با آوازخوانی وی و گاهی نوازندگی جوانان، لبخند بر لب مردم جاری می کرد.

او ادامه می دهد: سلیمانی در محدوده فلکه دانشگاه صنعتی به کار نجاری مشغول بود و البته قبل از راه اندازی تاکسی های اینترنتی به کار مسافربری با اتومبیل شخصی هم می پرداخت.

آن طور که عابدی روایت می کند، سلیمانی با دستگاه های موسیقی آشنایی داشته اما در کنار پل خواجو تنها به آوازخوانی مشغول بوده و اغلب ترانه های قدیمی و کوچه بازاری را با چاشنی طنز اجرا می کرده است.

عابدی می افزاید: از آنجایی که پل خواجو از قدیم فضایی شهری برای مردمی بوده که غم روزگار بر دلشان نشسته، سلیمانی علاقه مند بود در همین محوطه با آواز و طنازی لبخند به لب مردم جاری کند و به قدری در این راه موفق بود که حتی بدخلق ترین آدم ها را نیز به لبخند می کشاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواجو در سوگ آوازخوان

خواجو در سوگ آوازخوان