مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-05پزشكي

نگران افزایش آمار کرونایی ها در نیمه دوم فروردین هستیم


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: اعمال نکردن محدودیت ها و کاهش میزان پروتکل های بهداشتی منجر به افزایش احتمالی مبتلایان در نیمه دوم فروردین ماه 1401 خواهد شد چرا که گردش ویروس در جامعه با افزایش ارتباطات مردم بیشتر خواهد شد که نگران کننده است.

- دکتر مجتبی ذکایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند کاهش میزان مبتلایان و موارد بستری و سرپایی کرونایی در ساوه و زرندیه اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان های ساوه و زرندیه از روزهای پایان بهمن ماه روند کاهش آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 را تجربه کرده اند و نمودار کاهشی مبتلایان در هفته پایانی اسفندماه 1400 نمود بیشتری داشته است.

وی با اشاره به کاهش 48 درصدی موارد مثبت کرونایی در هفته آخر اسفندماه نسبت به هفته سوم گفت: در همین مدت تعداد موارد بستری کرونایی 52 درصد و موارد سرپایی نیز 48 درصد کاهش داشته که نشانگر سیر نزولی بیماری در ساوه و زرندیه است.

وی با اشاره به اینکه آمار فوتی های کرونایی از هشت مورد در هفته سوم اسفندماه به پنج مورد در هفته چهارم کاهش داشته است، افزود: از مجموع پنج مورد فوتی کرونایی که در طی هفته آخر اسفندماه در دانشکده علوم پزشکی ساوه به ثبت رسیده است، سه مورد آن ساکن شهرستان زرندیه و دو مورد در ساوه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران افزایش آمار کرونایی ها در نیمه دوم فروردین هستیم

نگران افزایش آمار کرونایی ها در نیمه دوم فروردین هستیم