مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:122022-04-05اقتصادي

فروش 2 محصول ایران خودرو در نخستین فروش فوق العاده 1401


گروه صنعتی ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق العاده در سال جدید، دو محصول خود را برای اولین بار عرضه کرده است.

این طرح از امروز (سه شنبه) طبق رسم سه شنبه های ایران خودرویی، - گروه صنعتی ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق العاده در سال جدید، دو محصول خود را برای اولین بار عرضه کرده است.

این طرح از امروز (سه شنبه) طبق رسم سه شنبه های ایران خودرویی، با عرضه پنج محصول (در مجموع) به مرحله اجرا در آمده است و تا پایان روز پنجشنبه (18 فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین طرح فروش فوق العاده اجرا شده برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در آخرین هفته اسفند ماه 1400 برای محصولات خانواده هایما (هایما S5 توربوشارژر اتوماتیک با گیربکس شش سرعته و هایما S7 پلاس توربوشاژر اتوماتیک) بدون قرعه کشی بوده است.

حال این گروه صنعتی از امروز (سه شبه) اولین طرح فروش فوق العاده محصولات خود در سال 1401 را به مرحله اجرا در آورده است؛ این طرح که سی و ششمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و سومین طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر است.

در این طرح دو محصول جدید پژو 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو 206 تیپ سه با سقف شیشه ای برای اولین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU7P،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 2 محصول ایران خودرو در نخستین فروش فوق العاده 1401

فروش 2 محصول ایران خودرو در نخستین فروش فوق العاده 1401