مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-05سياسي

شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است/قابل توجه مسئولان


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است، گفت:مسئولان پیگیر رفع مشکلات مسکن جوانان زارچ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از دفتر نماینده مردم یزد در مجلس، محمدصالح جوکار در جریان دیدار با اعضای شورای اسلامی زارچ در ارتباط با پهنه های فاقد کاربری منطقه اظهار کرد: متاسفانه دولت از این زمین ها که میزان آن زیاد هم هست شناسنامه و اطلاعات دقیقی ندارد که بهره برداری لازم صورت گیرد.

وی افزود: لازم است که شناسایی لازم از سوی سازمان های مربوطه انجام شود و یا این که الان کاربری هایی که مورد نیاز است تعریف شود و یا اینکه برای آینده محصور شود به این صورت از دست زمین خواران دور شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت های بسیار زیادی که در ارتباط با زمین در شهرستان یزد وجود دارد گفت: تراکم بالای جمعیتی یزد به دلیل عدم امکان توسعه جغرافیایی است و علت این موضوع هم مربوط به همین محدودیت ها و کمبود زمین است.

جوکار به موارد مطرح شده از سوی اعضای شورای زارچ در این نشست اشاره و تصریح کرد: بسیاری از موضوعاتی که از من به عنوان نماینده توقع می شود اصلا در حیطه وظایفم نیست که یکی از آنها مرتبط با مسائل مربوط به مسکن جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است/قابل توجه مسئولان

شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است/قابل توجه مسئولان