مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-05سياسي

1401 سال مهم رسانه های کهگیلویه و بویراحمد/ آثار فاخر در زمینه شعار سال تولید شود


رییس و برخی از اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان دیدار و گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: تلاش می شود در سال 1401 هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه رویکرد متفاوتی را نسبت به سال گذشته دنبال کند چرا که جامعه نیازمند پیشرفت و توسعه است و مردم نیز شایسته بهترین خدمات هستند.

رییس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه رسانه ها ایجاد فضای امید آفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان است و باید به نحوی خدمات نظام و مطالبات مردم انعکاس داده شود که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند و به طور دقیق و شفاف امر اطلاع رسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسائل کلیدی و توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گیرند و از طریق رسانه پیگیری شوند گفت: باید پروژه های استان که در سطح ملی نیازمند هم افزایی و تخصیص اعتبار هستند از طریق رسانه ها به اطلاع مسئولان کشوری رسانده شوند تا بتوانیم از قبل آن اعتبارات ملی بیشتری را دریافت کنیم.

موسوی ابراز داشت: بسیج رسانه در بحث وحدت آفرینی و انسجام بین رسانه ها باید پیشگام باشد و بتوانیم در تولید فرهنگ، اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1401 سال مهم رسانه های کهگیلویه و بویراحمد/ آثار فاخر در زمینه شعار سال تولید شود

1401 سال مهم رسانه های کهگیلویه و بویراحمد/ آثار فاخر در زمینه شعار سال تولید شود