مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-05پزشكي

هشدار علوم پزشکی همدان به واکسیناسیون کودکان علیه سرخک


رییس گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نسبت به عدم مراجعه برخی خانواده ها برای تکمیل واکسیناسیون کودکان علیه سرخک هشدار دارد و گفت: - برخی خانواده ها به علت شیوع ویروس کرونا از مراجعه به مراکز بهداشت برای دریافت واکسیناسیون کودکانشان خودداری کرده اند.

جلال الدین بطحایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واکسن سرخک در دو نوبت یک سالگی و 18 ماهگی به کودکان تزریق می شود و برخی والدین به علت شیوع کرونا و ترس از ابتلا به مراکز مراجعه نکرده و کودکانشان تاکنون واکسن های لازم را دریافت نکرده اند که توصیه می شود این افراد هر چه سریعتر برای تکمیل واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند و تمامی مراکز آمادگی ارائه خدمات به آنها را دارد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از شیوع سرخک در استان همدان مشاهده نشده و بر اساس هشدار وزارتخانه به علت جابجایی جمعیت و مهاجرت ها نسبت به بیماری سرخک نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک پیگیری های لازم انجام می شود.

بطحایی با بیان اینکه در حال حاضر پوشش واکسیناسیون علیه سرخک که طبق روال های گذشته از قدیم انجام می شود و پوشش بیش از 90 درصدی دارد، تصریح کرد: خانواده هایی که تاکنون برای دریافت و تکمیل واکسیناسیون کودکانشان اقدام نکرده اند هر چه سریعتر باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علوم پزشکی همدان به واکسیناسیون کودکان علیه سرخک

هشدار علوم پزشکی همدان به واکسیناسیون کودکان علیه سرخک